تبلیغات
تأثیر استراتژیهای تقلید )کپی کت( بر شباهت درک شده با تعدیلگری وفاداری به برند
مقاله پژوهشی مدیریت و حسابداری با فرمتpdf صفحات 13 چکیدهاین پژوهش با هدف بررسی نقش استراتژی های تقلید بر شباهت درک شدد توسدم مفدرف کنندد اناداش شددپژوهش حاضر از نظر نوع هدف، کاربردی و از نظر نحو گردآوری داد ها، توصیفی و پیمایشی است جامعد آمداریاین پژوهش شامل مشتریان فروشگا ها و داروخان های شهرستان پارساآباد مغان بود است و تعداد نمون انتخابی 483نفر انتخاب شد ک نهایتأ تعداد 344 پرسشنام صحیح جهت تازی و تحلیل داد ها انتخاب شدند ابزار گردآوری دادها پرسشنام می ...
مهرعلی همتی نژاد طولی - جویشگر علمی فارسی (علم نت)
طلا فایل , گلداک goldoc.ir تمام محصول ها
دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
Second International Conference on Accounting and ...
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .